вівторок, 10 вересня 2013 р.

Як сфотографувати НІЧ?

Вчуся фотографувати вогні нічного міста. Хто зі мною?
Всі прекрасні фотографії ночі та вогнів нічного міста роблять професіонали з крутими величезними фотокамерами.
Аксіома? Чи з цифромильницею теж можна претендувати на вдалі знімки.
У сьогоднішній статті спробуємо розібратись.

Я користуюся цифровим фотоапаратом. І у мене періодично міняється відношення до нього. Коли, у колег по блогосвіті, побачу звичайні необроблені фото з дзеркалки, починаю мріяти і собі таку купити. Коли потрапляю на публікації фотографів, де говорять, що немає значення крутість і ціна фототехніки, адже знімає фотограф, а не сама камера. Деякі професіонали і досі знімають чудові кадри на плівку.

Коли я обирала собі фотоапарат, вагомим критерієм стала можливість ручних налаштувань, в т.ч. діафрагми та витримки. Пора взятися свою цифромильничку і вижати з неї максимум. Початок вже покладено. Почитайте статтю Ідея Фікс - розмитий фон.

Далі еволюція мого вміння фотографувати вогні нічного міста. Запрошую Вас до перегляду, останні фото у публікації, мені суперово вдалися!
У профілі свого фотоблогу написала, що буду сама вчитися фотографувати і з Вами ділитися досвідом. Вважаю, що завдяки нічній фотозйомці я піднялася на ще один щабель по здобуттю та вдосконаленню вмінь фотографа.
У Вас ніколи такого не було, що хапали фотоапарат і бігли фотографувати гарний нічний вид? Чи то повний місяць, нічне місто, феєрверк, а на фото майже нічого не видно або розмито.
І не завжди на авторежимі поучаються гарні знімки. І хочеться добитися від цифорового фотоапарату більшого. Хто вміє гарно налаштовувати всі параметри або чий фотоапарат має круті автоматичні налаштування нічної зйомки, може усміхнутися з "детского лепету". Але я намагаюся розібратися, як можна самостійно налаштувати фотоапарат і зробити знімок по своєму, не автоматичному, баченню.

Ну що ж, приступимо! Перше, що я вичитала, повинна бути довга витримка, щоб сфотографувати нічний пейзаж. Одного вечора, коли всі заснули, побігла на лоджію з фотоапаратом.  Вилізла у вікно і сфотографувала.
Так... не те. Що ж ще писали?.. Покласти фотоапарат на штатив. Ок. Розгребла коробки з Маркіяновими іграшками. На одну з них поклала штатив з фотіком, налаштувала зум, кадр, зробила з десять знімків і ось результат. Він мене приємно вразив. Я зрозуміла, що з мильничкою ми ще зробимо і покажемо Вам класні фотографії.

Як часто у мене буває, черпаю вдохновення та ідеї для фотографування з різноманітних фотозавдань. 
УСІ сьогоднішні фотографії дадаю до фотопроекту № 10 "Огни ночного города" у блозі Scrapvell.

Одного вечора, така краса була за вікном. Недавно сонце зайшло.  Вхопила фотоапарат і вилізла у вікно :-) Почала все робити, як рекомендовано. Фотографувала з допомогою автоспуску. Тоді фотоапарат не сдригається від натискання, в момент зйомки. 
Це фото, що вище, увійшло в ТОП - 5, по результатах фотозавдання.

Як я милувалася готовими фоторафіями. Навіть не сподівалася, що мій цифровик здатен на такі чудові фотографії! Небо ще трохи рожеве, після заходу сонця, на дворі не стемніло повністю.
Зверніть увагу, завдяки довгій витримці, зловила всі три світла світлофору, супер!

Побачила, що фото почали виходити, осміліла, виглянула трохи з вікна і у руках вже тримала фотоапарат. Щоб він не рухався, сперлася міцно на підвіконник ліктями. А так як видержка була максимальна, я не могла не ворушитися, от що получилось.
Так і зрозуміла, що не треба переоцінювати свої можливості. Варто купити кишеньковий штатив і використовувати його. Раніше часто брала його, для фотографування на автоспуску, себе з дітками, компанію, нашу сім'ю. Тепер варто і у більш професійних цілях застосовувати штатив.
Читала, один фотограф пише, що вночі краще фотографувати статичні об'єкти. Я так зрозуміла, що нерухомі. Тоді чіткіше буде зображення. 

Коли на дворі настала ніч, фотографії стали не менш цікавими. Такі контрасти яскравого світла і темноти. Дуже подобається, як вдалося зловити світло фар машин, у русі!
Вичитала слушне зауваження в інтернеті. Вночі на фото небо чорне. Тому не надавати йому багато простору на знімку, краще показувати динаміку чи ркольорове світло.

Всі фото, крім трьох перших, зроблені з вікна та з балкону, з дому. Тепер ніяк не дочекаюся нагоди прогулятися по вечірньому місті. Залишається лиш мріяти зробити фото шумного великого нічного міста чи яскравої набережної. А поки що, треба спробувати вирватися на прогулянку по нічному Івано-Франківська. 
А скільки разів у студенстві я милувалася нічним пейзажем над озером у Тернополі. Над берегом різноманітні розважальні заклади, стільки вогнів відбивається у воді, такий простір. І зараз перед очима спогади, наче фотографія. Дуже гарно!
Наразі фотографую, те що є. Зате, коли випаде нагода зловити в кадр прекрасний пейзаж, я вже вмітиму сфотографувати ніч! 

Отже, на основі прочитаних публікацій з інтернету та власного досвіду, сформувала план дій, як фотографувати вночі. Буду сама ним користуватись і Вам раджу!
  1. Встановити фотокамеру на штатив.
  2. Зменшити ISO до значення 100.
  3. Зажати діафрагму до мінімуму - показник 4-5,6.
  4. Зум не збільшувати.
  5. Витримку встановити довгу 1-8 сек !
  6. Встановіть автоспуск, щоб не рухався фотоапарат, в момент зйомки.
Хочете почитати розгорнуті публікації фотопрофесіоналів? Будь ласка адреси. 
http://www.artem-kashkanov.ru/article23.html
http://freefotohelp.ru/articles/night-photos.html
http://www.photomanual.ru/articles/photo-night/
Ще тут дуже класно і чітко прописано, як інструкція для "чайника". А саме, як сфотографувати нічне місто. 
Мені було цікаво і корисно ознайомитись з інформацією сайтів. 

Якщо комусь мої роздуми на тему нічної зйомки будуть корисними, я буду тільки рада. А якщо ще й покажете свої фото, взагалі супер. Сфотографуйте нічне місто, дотримуючись моїх порад, скиньте будь ласка адрес статті, похваліться ;-)


Дякую, що прочитали публікацію про нічну фотозйомку! Інформація виявилась для Вас корисною? Не забудьте приєднатися до читачів, щоб не пропустити наступних цікавих публікацій. Та залишайте свої відгуки. Мені цінна Ваша думка!
Буду рада бачити Вас знову!

17 коментарів:

  1. ОГО!!! Як цікаво! Суперові фото!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка, дякую! Я сама ніяк не налюбуюся!
      Такі! фотки мені ще ніколи не вдавались!

      Видалити
  2. Ніколи б не думала і не сподівалася такоі краси !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольга, як мені приємний Ваш коментар!
      У мене теж така реакція була на фотографії, коли роздивилась їх на моніторі ноутбука :-)

      Видалити
  3. Здорово))) Я попробую сфотографировать так, как советуешь ты)))
    У меня раньше был фотоаппарат ещё проще моего теперешнего, но в сумерках он фотографировал как раз с длительной выдержкой и фото получались такими загадочными. А ещё с этим режимом могла овладеть только я)) подружки пробовали и у них всё размыто получалось)
    Вообще очень люблю мой ночной город, люблю гулять по нему. Наверное на эту тему я сделаю отдельный пост;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, рада, что Ты заглянула на огонёк в ночи! :-)
      У Тебя единственной, наверное, руки не дрожали :-) И Твой фотик симпатизировал именно Тебе!
      Я б с удовольствием прогулялась с Тобою по ночному городу. Готовь фотографии, очень интересно! Да и фотки Твои люблю смотреть! :-)

      Видалити
    2. Спасибо)) Надеюсь на днях нахлынет вдохновение))

      Видалити
  4. Молодчина!!!!!!!!!
    Мне оч понра фото ч/б третья с конца поста!!!!
    Спасибо от SCRAPVELL

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Anastasia, спасибо, что заглянули в гости и за комментарий! Очень приятно!

      Видалити
  5. Очень красивый вид из окна. Красивые новые дома, кажется так чисто и уютно. Даже мусорный бак чистый и крышка закрыта. Это я о наболевшем свинстве в Киеве)))
    Особенно уютно рассматривать ночные фотографии в домашней тишине...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, може мені і справді повезло з видом у вікні. З протилежного боку будинку - природа. Сидимо за столом і гуляємо очима по пагорбах і дахах хатів :-)
      Мусорник ще досить новий. Лиш на початку літа повстановлювали по всьому місті.
      Мені приємно, що Тобі сподобалось разглядати фотографії!

      Видалити
  6. які гарні вечірні фотки

    ВідповістиВидалити
  7. мені потрібно терміново фотографа на 03.10.2013 року. Можна Вас запросити, замовити ?

    ВідповістиВидалити
  8. в мене ніч получається тільки як на 2 і 3 фотографії

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже б хотіла!
      Дотримуйся моїх порад і фото получиться вдале!

      Видалити
  9. Юля, молодец ты какая! Очень понравились твои эксперименты. Это точно - при соблюдении нескольких важных нюансов даже обычная мыльничка сработает на "отлично"! Правила, в принципе-то, одинаковы для любой фотокамеры, и самые навороченные точно так же размажут и испортят картинку, если не знать этих нюансов.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Жанна, спасибо, что так внимательно прочитала статью и просмотрела фотографии!
      Ты права! Можно и с мыльничкой с ручными настройками и маленьким штативом сделать что-то приличненькое! :-)

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації