четвер, 30 травня 2013 р.

Фото-естафета. Діти на прогулянці

Мамусі та бабусі, в кого в сім'ї є діти, давайте започаткуємо свою естафету серед блогів - діти на прогулянці ! Тема естафети з'явилась сама. Тут і думати не треба. На дворі весна, дітки багато часу проводять на дворі. У нас, батьків, чудова можливість пофотографувати діточок.
Я ніколи не приймала участь в естафеті. Незнаю, як правильно її організувати, але спробую. Якщо у когось будуть поради по темі, слухаю.
Фото-естафета дасть нам можливість познайомитись ближче! Збільшимо кількість візитів на блог кожного учасника. Оголошенням про участь в естафеті, оновите  Ваш блог чи поповните  черговою статтею свій сайт.
Умови для участі:
     1)  Створіть у себе в блозі окрему статтю "Фото-естафета. Діти на прогулянці". Розмістіть там одне чи кілька фото своїх діток. Чи саму дитину чи з друзями, сестричками-братиками. Тут обмежень нема, головне, щоб гуляли :-)) Напишіть кілька слів про фотографію.
     2)  Будь ласка, вказуйте в статті мене, як ініціатора естафети, додавайте активне посилання на мій фотоблог. 
Я, у свою чергу, буду додавати адрес Вашого блогу у список учасників естафети,  у цій публікації.
     3)  Залишайте коментар під цією статтею, про участь у фото-естафеті. Додайте до нього посилання на свою статтю з фотографією. Всі бажаючі зможуть подивитись фото Вашої дитини і відвідати Ваш блог. 
     4) У статті вказуйте ссилку на блог того, у кого Ви перейняли "естафетну паличку" і трьох наступних учасників, кому передаєте.
Ну що ж, вперед !!!  "Раз-два-три-почали".

Мої фотографії для естафети. Маркіян на прогулянці з сусідкою Ангеліною. Це перші тепленькі деньочки після затяжної зими. Ми якраз вернулись з садочка і грілися на сонечку під будинком. І Ангеліна з бабусею приєднались. Діти довго не бачились, їм було про що поговорити.  Гралися довго, ніяк не хотіли по домам розходитись  :-)

  
Я передаю "естафетну паличку":
                                                                   -  Julia;
                                                                   -  Ользі Русенко;
                                                                   -  Evgeniya Vost
Запрошую підтримати всіх бажаючих. Як захочете, будьте наступним у мене чи у когось з коментаторів. Тоді у себе в статті про фотоестафету, крім ссилки на автора (мене), вказуйте і свого попередника, у кого перейняли "естафетну палочку". 

Чекаю на Ваші коментарі! Готова формувати список учасників з активними посиланнями на Ваші сторінки!

-   КСЮша
-   Алёна Писарева
-   Наталья Кирпичёва
-   Елыкомова Ольга 
-   Женя Ясная
-    Марія
-   irra
-  natty
-  ... а Вас як звати?
- ...

40 коментарів:

  1. А где ж пару слов про фотографии))) Как теперь разобрать, где твои детки))) Эстафету приму обязательно!!! Я так резво хотела возобновить работу блога, и снова затормозила...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Julia, дякую, що замітила. Я рідко, коли можу спокійно посидіти за комп'ютером. І може щось пропустити. Виправлюся. На гойданці - маленький Маркіян і з дівчинкою на чорнобілій, теперішнє фото. Я виклала більше фото, бо люблю фотографувати всіх діток і було, що показати по темі. Моя естафетна - чорнобіла. Допишу потім кілька слів до неї

      Видалити
  2. Идея очень нравится,участие приму, конечно!Хотя я не фотограф,а только учусь)))В первый раз,до этого ни в одной не участвовала.Перенимаю эстафетную палочку у вас,раз вы мне её передаёте,так?А вот я передаю ещё троим,я их просто приглашаю к участию?Если я как бы передам,а кто-то не захочет?Или это неважно?Просветите,пожалуйста.И какие-то сроки есть?Я имею в виду по написанию статьи.И ещё.Ко мне лучше на ты и можно просто Женя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, спасибо! А ко мне, Юля, Ты! Не обязательно быть фотографом. Главное хотеть запечатлеть мгновение .. и нам показать! ;-) И тоже нигде не учавствовала, будем вместе пробовать. Да, Вам передаю. Если не захочет, это уже их дело, не Ваша вина. Вы дружелюбны, это главное. Когда будете иметь время, строков нету.

      Видалити
  3. Дякую за запрошення. Чудова ідея! Хорошої фотокамери не маю, але спробую зробити гарні знімки. Але я не знаю, як мені бути. У мого сайту були великі проблеми з Яндексом, точніше вони і зараз є, але потроху я повертаюся в індекс. Боюся, що 4 активні посилання на одній сторінці - це забагато і я можу залишитися під фільтром... Спробую щось вигадати.

    ВідповістиВидалити
  4. Юлечка,я уже участвую!Можно уже посмотреть вот здесь:
    http://kaleidoskop63.blogspot.ru/2013/06/blog-post_14.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, я очень рада! Уже посмотрела! Отличные прогулочно-игривые фотографии!

      Видалити
  5. А вот ссылка и на моё участие http://julia-aboutmylife.blogspot.com/2013/06/blog-post_14.html
    Юль, а как ты сделала коллаж для своей фотографии-участницы. Как сделать так, чтобы одна фотография была как бы на фоне другой?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дкую, Юля, що приєдналась до моєї фотоестафети. Зайду подивлюся на Вашу прогулянку ;-)
      Почитай будь ласка в кінці статті про Picasa

      Видалити
    2. Юль, я неуважна дурепа))) Я эту статью уже добавляла себе в закладки))) Спасибо!

      Видалити
    3. Ой, не треба так про себе! Ти чудова дівчина!
      А питанням я завжди рада! Не встидайся, звертайся! ;-)

      Видалити
    4. Юля, я доповнила і оновила статтю про колажі. Тому змінилась адреса посту про Picasa. Переглянь будь ласка, може якась нова інформація для Тебе буде.

      Видалити
  6. Юля,спасибо за замечательный проект!!!до меня дошла ваша эстафета http://nastroenieksu.blogspot.ru/2013/06/blog-post_28.html рада знакомству)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. КСЮша, спасибо за комментарий! Вас добавила в список.
      Заглядывайте ещё!

      Видалити
  7. Юля, спасибо за замечательный проект! До меня дошла ваша эстафета, надеюсь подойдёт наш отчёт http://alonapisareva.blogspot.com/2013/06/pastaiga.html

    ВідповістиВидалити
  8. Алёна, спасибо! Ваши фотографии очень интересные! Добавила Вас в список.
    Приходите ещё, буду рада!

    ВідповістиВидалити
  9. Юлия, привет! Я принимаю участие в эстафете, приглашаю в гости в Ассоти рукодельное

    ВідповістиВидалити
  10. Я нарешті опублікувала естафетну статтю! http://happymamy.ru/2013/07/05/uchastie-ulyany-v-foto-estafete-deti-na-pogulke/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольга, рада, що Ви нарешті приєдналися!!! :-)
      Чудова Улянкина прогулянка по Бердянську!

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Любава, рада видеть Вас на фотоблоге!
      Спасибо, что написали статью о моей фотоэстафете!

      Видалити
  12. Лиса Юля, спасибо за теплые слова. Приятно знать, что твоя писанина в блоге кому то оказалось полезна. (Ваш комментарий в блоге "Чудеса каждый день", но читали Вы видимо блог Блоговедение для чайников") Нужно бы собраться и вернуться в виртуальный мир. Сейчас я наслаждаюсь летом и дочками на каникулах: лето с детьми на берегу, походы всей семьей с палатками, что может быть лучше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Энн, спасибо, что зашли в гости.
      Я думала, что Вы вернулись к материнскому блогу, потому там и оставила коммент.
      Приятного отдыха, чудесного лета!
      Буду ждать новых статтей от Вас!

      Видалити
  13. И до нас дошла эстафета, написала о недавней поездке
    http://umnich-ka.blogspot.ru/2013/07/blog-post_23.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольга, с большим интересом погуляли с Вами по Чердыни!
      Добавляю Вас в список

      Видалити
  14. Здравствуйте! Вот и я приняла эстафету http://boltayanozhkami.blogspot.ru/2013/07/letnie-progulki.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, здраствуйте! С удовольствием погуляли на речке с Вашим сыночком! Добавила Вас в список учасников фотоэстафети

      Видалити
  15. А если тоже хочется принять участие, но палочку эстафетную никто не передает? )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мария, очень рада, что Вы ко мне заглянули! На этот раз приглашаю я Вас принять участие в своём фотопроекте! Держите палочку!!! :-)
      Напишите отдельный пост с фотопрогулкой, с ссылкой на эту статью. Отчитайтесь комментарием, в нём напишите адрес своей статьи, чтоб я могла добавить Вас в список участников фотоэстафети "Детки на прогулке". Если что-то забыла, пересмотрите условия. Если нужно, используйте переводчик.
      Буду ждать Вашего коммента о фото!

      Видалити
  16. Спасибо за палочку! :) пошла готовить статью :)
    Юленька, мне не нужен переводчик, я прекрасно понимаю украинский язык ;) я из Харькова

    ВідповістиВидалити
  17. Вот ссылка на нашу эстафетную дистанцию :)
    http://legkoe-materinstvo.ru/obshhee/foto-estafeta-deti-na-progulke.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марія, у Вас получилось суперове слайд-шоу з прогулянкою! Ви у компанії учасників.

      Видалити
  18. Відповіді
    1. Здраствуйте, Ира! Посмотрела фотографии. Вы в компании участвующих эстафеты

      Видалити
  19. Юлия, спасибо за приглашение! У вас такие чудные фотографии! Детки восхитительны! Я давно уже просто детей не фотографировала, наверное, потому что сейчас мы мало гуляем вместе. Надо наметить прогулку, тогда и поучаствуем))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Альфия, спасибо, что заглянули!
      Буду рада, когда присоединитесь! Приятной прогулки!

      Видалити
  20. За эстафетой наблюдаю уже давно, сама буквально напросилась, чтоб получить эстафетную палочку) Надеюсь, вам будет интересно и с нами погулять http://vmeste-veseley.blogspot.com/2013/09/summer-travel-Dnepr.html
    Спасибо, Юля, за интересный проект))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. natty, мне очень интересно! Спасибо, что написали о своём участии. Добавила Вас в список в статье. С удовольствием с Вами погуляю! Просмотрела фото, очень классные! Оставляю Вашу страницу открытой, чтоб получше рассмотреть, когда будет больше времени.
      Я и сама планирую написать вторую статью с прогулкой своих деток. А то эти фотографии в статье ещё весенние, мало их было. А за лето насобиралось много классных.

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації