середу, 8 травня 2013 р.

Фото-ферма

Кажуть, що декрет, це робота без відпустки і вихідних. Особливо, якщо молода сім'я не може надіятись на сторонню допомогу. Але мені якось повезло, я отримала два своїх вихідних. Два роки тому, на травневі свята, мої хлопці відпустили мене в Київ, в гості до сестри. Два дні у столиці були як свято, я вийшла в люди! Точніше, межи страуси...
В один з тих днів їздили ми за місто, на екскурсію по страусиній фермі. Там було всяке "зверье мое". Покажу, кого я там зустріла.
В першу чергу, роздивлялись ми страусів... а вони нас  :-)
 Самець-красавець
А тут страусина сім'я відпочиває:
Хто на людей не звертав увагу, це гордий верблюд. Лежав собі і відпочивав.

Павлін, вражав своєю красою, тобто свого хвоста! Товпилися люди біля його клітки, заглядали, просили розпустити хвіст. А вони ж лиш дівчат так причаровують ;-) Та йому не було потреби, його кохана, була поряд, така як курочка, непоказна.


Власники ферми організували цілий комплекс вихідного дня, для міських жителів.  І дитячі гірки, гойданки, катання на верблюді. Здається ще й стрільба з лука. Всього і не згадаю. Багато різних свійських тварин  в загородах. Для діток, які не були в селі, не бачили зблизька качок-козочок, це чудова альтернатива.  
На території ферми є ресторан, з фірмовими стравами з страусиного м'яса, омлети з величезних яєць. М'ясо на смак - щось середнє між курятиною і телятиною.
Для задоволених відвідувачів, на виході ще й кіоск з страусиним пір'ям та сувенірами.
Адміністратор говорив, що планують озера викопати, щоб люди і в жару до них приїжджали на відпочинок. 

Пишу цю статтю вже тиждень, докидую по реченню, по фотографії. Стараюся зробити її змістовною і яскравою, такою, як приємні спогади про ту поїздку.
От, зарядилась позитивом - смачнющою рисово-яблучною запіканкою. Не великодна м'ясо-хлібна страва, але саме те, що треба для натхнення! Відволіклась трохи ))) продовжую...
Це я знайшла спільну мову з осликом. І про що нам говорити?  ))))))))))

Ще  курочки, але ці - показні, фазан і цесарочки.

На дворі було добре,  зелено, сонячно. Всі міські жителі отримували задоволення від прогулянки на свіжому повітрі. Люди, звичайно, поводились стримано, а песик показав загальний настрій за всіх!!!

Ось такі у мене яскраві жовто-зелені травневі спогади! 
Коментуйте будь ласка, діліться у соцмережі, Гугл і заходьте ще в гості. Завжди Вам рада!

5 коментарів:

  1. Я тоже люблю фотографировать.У тебя чудесные фотки.Будут интересны твои советы.Подписалась в читатели.

    ВідповістиВидалити
  2. Приємні спогади! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная ферма и красивые фотографии. Надеюсь, что в следующий приезд и пруд там уже будет и павлин хвост распустит.
    А для себя отметила радостное событие - я прочитала текст без перевода и все (!) поняла, правда перевод все-таки прочитала, чтоб проверить все ли поняла правильно. На украинском понравилось больше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галина, как мне приятны Ваши комментарии и внимание!
      Жду, что Вы откроете свой и блог для души, о котором Вы упоминали.
      Рада, что поняли всё без перевода. Вам и Вашим коллегам комментирую по русски, немного неграмотно может получаться. Думаю, простят меня ;-)

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації