неділю, 23 червня 2013 р.

Коли ми були дітьми...

Чудовий, безтурботний, казковий світ дитинства... Коли ми там були? Давненько вже ... виросли... 
У нас свої, недитячі справи, плани на майбутнє, турботи про сьогоднішнє. Ми вже давно не ганяємо по дворі з друзями, не порпаємось у пісочку.  Немає часу для безтурботних розваг. Ми стали серйозними і дорослими. 
Ця фотографія символічна. Вона дуже пасує до моїх червневих дописів. Фото зроблено 25 років тому, для публікації в районній газеті, до  Дня захисту дітей. Це моя група в садочку. Дівчатко з кулькою в центрі Я  ;-)

6 коментарів:

  1. Юлия, очаровательная ретро-фотография!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина, спасибо! Но я не фотограф, я участник :-)
      Надо бы и самой что-то похожее организовать!

      Видалити
  2. И завершение статьи очень любящее и проникновенное.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, дякую!
      Але це не для Тебе. ;-) Ви з доцью нарівні граєтесь, вона щаслива!

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації