понеділок, 10 червня 2013 р.

Фотоблогу 2 місяці !

Ваше БлОгородіє, шановні читачі мого ФОТОБЛОГУ! 
Я продовжую впевнено прямувати до світлої БлОгодаті !

 За два місяці регулярної писанини, моє фото-хоббі розвинулося у БлОгоманію.
Коли виходжу з дому, майже щоразу беру фотоапарат .

Шукаю цікавий кадр у звичайних речах *

Перед сном планую нові статті. Підбираю вдалі назви ярликів. 
Думаю про підходящі способи обробки фотографій. 
Обираю, огляд яких фоторедакторів, писати в першу чергу. 

І мені це подобається!!!
Буду і далі продовжувати свою нову улюблену справу, з БлОженством! 
БлОгодатна, Юля (Lysulka)  :-))

* всі фотографії статті з вчорашньої прогулянки

6 коментарів:

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації