пʼятницю, 14 червня 2013 р.

Потрійна БЛОГОрадість або Округлена Двійка !

Скільки назв цієї статті народжувалось і відкидалось. Передумала купу різних словосполучень, щоб привернути Вашу увагу до статті :-) Дуже вже хочеться похвалитись!
Сьогодні у фотоблогу надзвичайний день!!! Я аж сама не вірю у таке співпадіння.

Відбулись 3 надзвичайні ювілейні події :

 -  20 постійний читач приєднався;
 -  200 коментар написали в блозі;
 -  2000 відвідувань моєї сторінки.

Хочу подякувати людині, завдяки якій, це все одночасно відбулось і саме сьогодні. Вона, просто, зайшла до мене на сторінку, переглянула фото, написала відгук, зацікавилася і приєдналася до постійних читачів. 
Це чарівна жінка Галина, прекрасна любляча мама, любитель подорожувати, талановитий фотограф-любитель, автор цікавого блогу "Дневник успешной мамочки"

Позавчора я створила зі своїх фотографій "вдячну" анімацію. Розмістила внизу зліва, прогорніть, гляньте. Це для Вас всіх, любі мої читачі! Знайте, я завжди Вам рада! Дуже приємно читати Ваші відгуки на статті. Видно, що пишу не в пустоту, що на блозі є живе спілкування.

18 коментарів:

  1. Вітання! Дуже позитивний і гармонійний твій фотоблог Юля!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Я потішилась, що у мене 20 читачів постійних, а Ти вийшла з нашої дружної компанії. Що так?

      Видалити
  3. Красивые какие цифры)))) Очень рада за тебя и желаю дальнейших успехов=)))

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо, Юлечка, за добрые слова! Обязательно отмечу этот момент у себя на сайте! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галина, спасибо и Вам, очень приятно видеть о себе и у Вас! :-)

      Видалити
  5. Юль, поздравляю! Я для себя узнала много интересного и нового благодаря твоей работе в блоге. Спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, ради таких слів, мені хочеться продовжувати! Ідей - купа-купенція! В чорновиках вже плутаюсь :-)

      Видалити
  6. Неймовірний збіг! Як у казці. Це обов"язково гарна прикмета ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольга, і не кажіть! Я і сама зразу незрозуміла, яке чудове співпадіння :-)))
      О, про прикмету Ви класно сказали!

      Видалити
  7. Здравствуйте, Юлия! в МАГИЮ ЧИСЕЛ ДО ЭТОГО КАК-ТО НЕ ВЕРИЛА, А ТЕПЕРЬ ЗАДУМАЛАСЬ))) Поздравляю!!!!! Вперёд, к 90 900 9000!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лилия Павловна, о, магия чисел! Блогомистика!.. ;-)))
      Думаете, что-то в этом есть?
      Спасибо, с радостью!!!

      Видалити
  8. Юлия, а я очень удивлена - для сравнительно молодого блога у Вас большое количество комментариев, большое количество посетителей! Это замечательно! Ваш блог интересен и красив, его ожидает большое блогобудущее!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Всё, я растаяла как пломбир! :-)
      Похвала от Вас вдвойне приятна и окрыляет!

      Видалити
  9. Весьма забавно и пост про цифры, да и сам блог!
    Всех благ!

    ВідповістиВидалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації