пʼятницю, 2 травня 2014 р.

Фотосесія у старовинному замку

Доброго дня, дорогі мої читачі та гості фотоблогу!
Рада показати Вам чудову фотосесію, яку проведено у старовинному місті Збаражі в Тернопільській області, у замку-фортеці. 



Красуня-модель, моя давня подруга Оксана. Приємна дівчина, мила, щедра, гостинна, товариська. Хочу подарувати їй цю фотосесію, в честь 11 річниці нашого знайомства. Ми дружимо вже одинадцять років! :-)




Запрошуємо Вас на екскурсію по замку та до перегляду фотографій!
















Пора повертатися до реального світу! :-)


Дякую, що прогулялися з нами! Чекаю Ваших вражень!

24 коментарі:

  1. Юльчик, ти - молодчинка! Фото чудові!!!
    До речі, маючи нагоду, дякую тобі за фотоуроки, що ти колись публікувала. Я навіть і не знала, що у мого цифровика такі можливості)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Выка, я вже скучилась за Тобою! :-)
      Так приємна Твоя похвала та що пам'ятаєш поради, щодо фотографування цифромильничкою! :-)
      Заглядай почастіше! ;-)

      Видалити
  2. Очень красиво! Прямо очень очень очень снова захотелось в Тернополь. Сколько ездили с мужем в Тернополь в Збараж так и не доехали. У меня муж с Тернополя. После просмотра фотографий точно приедем в замок и на фотосессию :)
    А подружка красотка! И фото отличные! Поздравляю вас с годовщиной дружбы :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лєна, рада бачити Тебе у гостях!
      Дякую за вітання та комплементи, мені, як початківцю, особливо приємно чути їх від професіонала!
      Класно, що виникло бажання поїхати у Збараж! Загляньте ще далі +20 км, у Вишневець. Мені здається, те місце теж вдале для фотосесії

      Видалити
    2. Вау! Юля погуглила я Вишневець еще больше загорелась ехать к родне в Тернополь. Может летом таки попадём на западную :) Спасибо большое за идею :*

      Видалити
    3. Класно, що змогла Тебе зацікавити! :-)
      Я сама звернула увагу на Вишневець, читаючи блог рос. вчительки. Вона розповідала про архітектора "Дому з химерами" Городецького. Він і Вишневецький палац реконструював.
      Навіть у сирий зимовий день, там прекрасний вид з тераси. На Різдво потащила кумів туди.
      http://lysulka.blogspot.com/2014/02/vikno-v-mynule12.html
      Уявляю, яку Ти чарівну фотосесію можеш зробити влітку. Поклич в гості, щоб показати потім фото! ;-)

      Я про Збаразький замок я одразу подумала, коли переглядала фотосесію у Тебе. Де одне фото Ти додала до фотоличностей :-)

      Видалити
  3. Отличная фотосессия!!)) Юль, красивая у тебя подруга!!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, спасибо за отзыв! Ты всегда внимательна к моим фотосессиям! :-)

      Видалити
  4. Фортеця чудова, але дівчина - ще краще!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, по замках дуже цікаво гуляти! А ще цікавіше, робити фотосет красивій подрузі! :-)))

      Видалити
  5. Цікаві фото! Особливо мені сподобався коллаж - шосте фото. Як би не колір,
    то подумала, що це одне фото і чудеса фотошопу))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, пам'ятаю, що відписувала Тобі з телефону, а чтому відповіді так і нема, дивуюсь :-)
      Ти вже знаєш, що я любитель колажів. Тому вдало їх використовую, коли не можу відсіяти гарні кадри. От і складаю їх у одну картинку :-)

      Видалити
    2. Так, Юля, я читала - твоя відповідь нижче попала в основну гілку коментарів ;)

      Видалити
    3. та вже бачу :-))) от що значить, писати засинаючи :-))

      Видалити
  6. Юля, какой прекрасный подарок ты сделала подружке! Молодец!!!
    Погода у вас чудесная стоит.
    А у нас уже дачная пора началась. Вчера на разведку съездили первый раз на дачу. Субботник устроили, а мама посадила редиску в теплицу. Весна нынче поздняя на Урале (помнишь снег у меня 24 апреля?). Еще даже листиков на деревьях нет. Только подснежники, да мать и мачеха распустились.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, приятно, что Ты оценила!
      Если бы и Ты была рядом, замучила б тоже фотосессией. Я стараюсь активно учится, каждую редкую встречу с подругами использую для фотографирования.
      Да, насмотрелась я на снежные фотографии в России!
      А Вам далеко на дачу ехать? Любите с землей работать? Или только мама? Хорошо, что Вам теперь ближе ехать :-)

      Видалити
  7. Юля,

    Очень понравились чёрно-белые фотографии!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Татьяна, спасибо! Они получились особенные, тематические! :-)

      Видалити
  8. Дякую, Оля! Та Ти вже мабуть замітила, що я обожнюю колажі.
    Як не можу відмовитись від гарних фото, складаю їх у колаж. Теперішнім результатом фокусів дуже задоволена :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Hey Юля!!
    Very good shots of your pretty girlfriend Оксана .
    NIce and very spontaneous shoot. Well done!!

    Greetings, Marco

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Hey Marco!
      thank you, do not forget about my publications
      it was a good day and good mood, so lucky this photo :-)

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації