пʼятницю, 7 березня 2014 р.

Святково-весняні оновлення

Дорогі красуньки-дівчатка, милі панянки, чарівні жінки
зі святом весни, любові та краси Вас!!!
З наступаючим Днем всіх жінок!

Квітучості, здоров'я, щастя та надхнення нам всім !

Хочу приурочити до наступаючого свята свої весняні оновлення у блозі. 
Давно хотіла встановити шапку блогу зі своєї фотографії. Чесно кажучи, було трохи встидно, фотоблог, і без фірменної шапки, ще й з чужою картинкою на фоні. Хоча, попередній вигляд блогу мені дуже подобався. Я вклала багато часу, підбираючи шрифти і фони, гаджети, роблячи його гармонійним та гарним. Саму картинку підготувала спеціально до блогу, пом'якшила на ній кольори, щоб не було надто яскраво, зменшила, для розміщення в інтернеті.
Але прийшла пора оновлення. 10 квітня вже виповниться рік, відколи я опублікувала першу статтю. Блого-дитя вже виросло і потребує нову одежинку :-)

У блозі багато примочок та картинок, які затруднюють загрузку сторінки. Забираю слайдер повідомлень, що був розміщений "в підвалі". Не знаю чи хтось з Вас ним користувався. Давно забрала ТОПові банери. Тепер і забираю всі, де мене запрошували подизайнерити як фотографа. Багато лишніх картинок ще довше грузять блог. Звернуть увагу, після змін, моя сторінка у Вас швидше загружається? Приємніше дивитись на білий фон?

Ніхто не помічав, що блоггер псує якість фотографії? Коли створювала фото для шапки, підбирала його до білого фону, зробила неприємне відкриттся. Біля картинка ставала сірою! А я думаю, чому фотографії при перегляді на комп'ютері чудові, а після публікації у блозі, наче з найдешевшої мильниці. А я ж стільки часу трачу на обробку фотографії. Звичайно, стискаю, перед розміщенням у блозі, але це не може настільки впливати на якість, тимбільше на відображення кольорів. Що ж, тепер всі фотографії додавати до статтей із завнішніх джерел? Скільки ще додатково часу потрібно буде на це тратити? 
Хтось з Вас користується послугами зовнішнього фотоархіву?

Неодноразово попадала у фотоблоги, де весь фон був чорним. Наче своєрідна мода. Але у мене цей колір викликає певний візуальний дискомфорт. А от у інших блогах, де всі картинки та банери на білому фоні, приємно бувати, світло і весняно. Захотілося і самій білого фону, поміняти вигляд блогу, зробити шапку блогу зі своєї фотографїї. Я довго до цього йшла, нарешті "дозріла" :-) Пробувала змінити на найпростіший білий шаблон, заради білого фону. Бо не змогла додати білу картику сюди, вона відразу сіріла. Потім знайшла в налаштуваннях, що можна просто обрати білий колір фону (що ж я зразу туди не подивилась :-))

Всілякі порадники по блоговеденню радять кардинально не міняти вигляд блогу, бо читачі звикають. Дуже надіюся, що Ви мені простите зовнішні зміни. Буду вдячна за Вашу думку та відгуки про оновлення.
Мабуть трохи перевтомила Вас організаційними балачками. То вже закінчу.
Придивіться ближче, це фотографія, яку я помістила на шапку блогу, тільки в улюбленому ретро-оформленні. Так мені подобається!
Ще раз, з наступаючим Днем жіноцтва і краси! Бажаю Вам чудового настрою і гарно відсвяткувати!
Ваша, Юля.

32 коментарі:

  1. Здравствуйте, Юлия! С 8 марта!!! Счастья, здоровья и благополучия Вам и Вашей семье! А новый фотоблог очень понравился дизайном! Стало светлее и праздничнее!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здравствуйте, Лилия Павловна!
      Спасибо за поздравление!
      Мне тоже светлый фон нравится!
      Помню, Вы в своем блог-обзоре о моем фотоблоге интересовались, мое ли фото на фоне. Теперь с увененностью могу сказать, на фоне нет чужого фото :-))) Зато на шапке блога - моя фотография розочки! :-)))

      Видалити
  2. С наступающим праздником! Весны в душе!

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, дякую за вітання, тебе теж з наступаючим святом! Блог оновився дуже гарно! )))
    Я теж помічала погіршення якості фоток в блогері, так що ти не одинока в своєму відкритті. Але твої фото з трояндами дуже красиві!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мені приємно, Віта, що Ти оцінила зміни і троянди! Дяку :-)
      Далі порадили, як покращити якість, треба десь знати галочку. Поки не знаю, де її знайти.....

      Видалити
  4. Юль, привет! Спасибо за поздравления! И тебя с наступающим праздником! Весны, любви и счастья!
    Юль, привет! Спасибо за поздравления! И тебя с наступающим праздником! Весны, любви и счастья!
    Я вопросом ухудшения фото давно озадачилась. Долго искала в Инете, но ничего. А несколько дней назад случайно прочитала и увидела, что в настройках аккаунта есть автокоррекция фото по умолчанию. Там галочку надо снять, чтобы блог на изменял фот ки. А загрузка долгая у тебя, наверное, потому, что ты большие фото грузишь. Ведь бесплатно в блог можно загружать фотки размером по большой стороне не больше 800 пс (бесплатный трафик, кажется, 10или 15 Мб). Да и размер для Интернета принят тоже такой, а то и поменьше.
    Может быть, ты об этом знаешь, тогда пардон!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Татьяна, спасибо большое! :-)
      Фото я сжимала всегда, перед загрузкой в блог. В основном размер 200-500кб
      Я как-то непоняла, где именно надо снять галочку. Можете уточнить? Искала, пока не нашла :(

      Видалити
    2. Юль, в настройках аккаунта, правда, это в настройках Гугл+. Настроить - Настройки аккаунта - Настройки Гугл+. Там есть настройки фото-видео - автокоррекция.
      Впрочем, может быть, ты не подключало Г+.

      Видалити
    3. Спасибо за подсказку! Зашла, отменила.
      Зарегистрирована. Тут вроде все связано. И фотоальбом общий на все гугловские сервисы

      Видалити
  5. Юля, какое у тебя сегодня весенне-праздничное настроение! Спасибо!
    С праздником, моя хорошая! Шлю тебе воздушный поцелуй!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, рада, сто Тебе передалось через монитор мое весеннее настроение!
      Спасибо! Лювлю! ;-)

      Видалити
  6. Юля! Прекрасные изменения у тебя в блоге, мне очень нравится! я влюбилась в блог из-за истории красного зонта, эта роза чем-то напоминает - такой же яркий акцент! супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, рада Вашему комментарию!
      Приятно, что помните о Красном Зонтике :-)) Значит, стоит продолжать сериал? ;-)

      Видалити
  7. Юля,

    С наступающим праздником! Весеннего настроения и любви!

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю! А мені так більше подобається.. може тому, що я мінімаліст по натурі?

    ВідповістиВидалити
  9. Юля, с праздником! Счастья, семейного благополучия, радости, мира и добра!
    Мне нравятся изменения у тебя в блоге!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, спасибо за внимание к моему блогу! И за поздравления!!!!

      Видалити
  10. С праздником, Юля! Чудесные светлые изменения у тебя :)

    ВідповістиВидалити
  11. Юлечка, с праздником! Счастья, радости, улыбок! В блоге стало так светло...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Жанна, спасибо!
      Вы все улучшаете свою страничку и мне захотелось! ;-)

      Видалити
  12. Юля, с весной! Обновления очень классные, белый фон мне больше нравится. Роза шикарная! И - да, сегодня в твой блог попала гораздо быстрее, чем раньше. То, что меняется качество фото, заметила тоже, но что с этим делать, тоже не знаю. А как пользоваться услугами внешнего фотоархива? Юля, я не знаю даже, что это такое((( Фото загружаются автоматически в PICASA, у меня загружаются большие, я их сама не уменьшаю, интересно, а моя страничка как открывается: долго или нормально?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, привет! Спасибо большущее! :-)
      О, значит не зря поубирала кучу картинок и некоторые гаджеты.
      Как разберусь с фото в блоггере, расскажу. Загружают на внешний сайт, там дают ссылку. Её добавляют вместо изображения.
      Ваша страничка открывается у меня быстро. Но переспросите еще у кого-то

      Видалити
  13. І нічого ти не перевтомила своїми орг.балачками.
    Можеш ще писати, якщо поряд будуть такі фотографії! :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольчику, я так рада нашому віртуальному знайомству!
      Сиджу і усміхаюся до монітору!

      Видалити
    2. І я рада... і посміхаюся))

      Видалити
  14. фея...ніжна...мила..творча..креативна... радію, що капельку знайома з тобою.....вітаю в весною...тепла тобі і радості...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка, мені надзвичайно приємні Твої компліменти!
      Теж рада нашому знайомству!

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації