суботу, 13 липня 2013 р.

Блоггер опубліковує дописи

Зібрались у відпустку? Оберіть лиш час!
Блоггер працює на Вас!
Дізналася про зручну функцію не хотячи. Якось спішила вкладати доцю спати. Черговий пост для блогу був готовим. Але хотіла, щоб він з'явився наступного дня. Налаштувала дату і годину 00.05. На 2 год раніше опублікувала. Думала, що стаття зразу з'явиться у блозі. Але ні. Виявилось, створилася нова папка - "заплановані". 
Ось так і зараз, коли почала писати цей пост, зразу внесла майбутній час для друку. Зараз 6 липня. Готую завчасно кілька статтей. Мене "пробило" на блОгодіяння. А це субота, купа роботи (прямо віршем :-) А я, нероба, не можу відірватись від ноута. Пишу і цю статтю, і про Елеонору закінчила редагування.

Список публікацій, на даний момент, виглядає так. Натисніть на фото, і побачите у збільшеному вигляді.
Зараз ніч 11-12 липня, продовжую. Знайшла фото-розваги на блогах, готую фото і туди. Фотоблогу "сам Бог велів" приймати участь у фотоконкурсах, марафонах і т.п.

Коли Ваша стаття буде готова, внесіть дату і час, на коли плануєте. І натисніть "Опублікувати". На сторінці блогу новий пост не опублікується, поки не прийде час Х.
Так що, дорогі колеги-блогери, збирайтеся спокійно у відпустку. Напишіть кілька коротких статей. Розділіть їх між днями, налаштуйте час і хай блоггер зробить Вашу роботу.

Хочу ще, не до теми, опублікувати фото. Обрала для себе перше фото-завдання. Лиш недавно дізналась про таку блого-забаву. Фотолифтинг №3 "Бабочки" на блозі PHOTO Life. 
Термін до 15 липня. Потрібно поспішити! Кому цікаво, приєднуйтесь!

Дякую, що прочитали статтю. Якщо вона Вам корисна, будь ласка лайкніть у соцмережі. Якщо вона Вам цікава, залиште будь ласка свій відгук.

10 коментарів:

  1. Какой яркий снимок!
    Спасибо, что участвуете в задании PhotoLIFE.

    ВідповістиВидалити
  2. Africa, спасибо за чудесную идею с фотолифтингом!

    ВідповістиВидалити
  3. Юль, ти знаєш, я пасивний блогер. Але стаття для мене цікава, тому що це для мене нове, нова інформація, про такі можливості навіть не здогадувалась!

    ВідповістиВидалити
  4. Юля, ты молодец! Как всегда столько практических нужностей - полезностей у тебя нахожу! Спасибо, мне очень твоя статья помогла, не подозревала о таком даже!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, рада быть полезной!
      Сама нашла методом "научного тыка" :-)

      Видалити
    2. Я представляю, сколько времени уходит на поиски с помощью этого метода :)))

      Видалити
    3. Вы, наверное, неправильно меня поняли, Женя! Я далеко и не ходила :-))) Просто опубликовала статью заранее, вручную назначив время.

      Видалити
    4. Юля, я имела в виду метод "научного тыка", когда говорила, что на него уходит много времени, там "тыкнешь", тут "тыкнешь", пока найдёшь интересное.
      А то, что статью можно написать заранее, вручную время назначив, это вообще просто здорово!

      Видалити
  5. Юля, завдяки тобі і я тепер знаю про таку функцію - може і знадобиться колись.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, може знадобитися.
      Я неодноразово використовую автоматичне публікування статті, коли знаю, що сама не зможу в той час.

      Видалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації