понеділок, 1 липня 2013 р.

Фотоблог отримав визнання!

Привіт, дорогі читачі і гості моєї сторінки! Спішу поділитися з Вами радісною новиною!
29 червня був написаний огляд мого фотоблогу "Мої фотографії та їхня біографія". 
От читала я огляд і не вірилося, що ці чудові слова про мене і моє блого-творіння. Емоції нахлинули! Крила за плечима виросли і німб над головою заблистів!!! :-))) Розчулилася, читаючи коментарі до статті. Скільки добрих слів і увага до моєї праці! 
Заслужила я таку честь, завдяки виграшу у вікторині для постійних читачів блогу "Географочка"


Дуже вдячна автору блогу "Географочка" Лілії Павлівні Казанцевой за увагу до мого фотоблогу. Я рада, що одного разу попала в гості до "Географочки" і зачиталась статтями. Познайомилася з чудовою і симпатичною жінкою, досвідченим блогером, прекрасним вчителем географії.  І що цікаво, не будучи ні вчителем, ні учнем, сама знайшла в блозі вчителя багато цікавих і корисних статтей. Коли прочитала першу статтю на "Географочці", в коментарах написала, що приємно вражена прогресивністю сучасних вчителів. Ведення блогу класу з учнями чи блогу для батьків  та вчителів, вважаю чудовою можливістю зблизитися, обмінятися досвідом, познайомитись з колегами. Я б у такого вчителя із задоволенням вчилась і приймала б участь у веденні блогу класу. Колись у школі вела стінгазету.

Почитайте, що ж про мене пишуть в блог-огляді. І повертайтеся сюди, в коментарі, зі своїми враженнями.
Я перша з відповідями, на сказане там.
Рада, що сподобалось читачам "Географочки", що я пишу українською, що "Интересно, познавательно, душевно!!!" 
Українською розмовляю, думаю і мрію. Тому і текст в публікаціях щирий і чесний.
Я не могла і не хотіла пристосовуватись до більшості і писати російською. Від поганого знання мови і граматики, писанина получалась би "кострубатою" і нецікавою. Благо, що в гаджетах блогу є гуглівський перекладач. І читач з будь-якої країни може мене почути.
Я прагну спілкування, тому завжди прошу Вас залишати відгуки. Постійно заглядаю, чи не очікують коментарі на модерацію, щоб опублікувати їх і відповісти. Завжди мені мало :-) А по словам автора Лілії Павлівни "есть особенность, делающая честь МНОГИМ знакомым мне блогам... Очень широкий (качественный и количественный) отклик читателей на опубликованные сообщения!" Це радує!

Ось, гляньте скільки коментарів до огляду мого фотоблогу. Читачі замітили можливість створення анімації з ефектом води. З радістю, взялися обробляти свої фотографії і дилитись враженнями. Деякі, навіть написали статтю про цей сервіс у своєму блозі. А скільки ще у мене всього цікавого.
Починала вести блог, заради демонстрації своїх готових фотографій. Потім мені підказали, що відвідувачів зацікавить наявність корисної інформації. От я і обрала за фішку, огляди фотосервісів для обробки фотографій, різні пропозиції рамочок онлайн, фотошаблони, ефекти онлайн. "Асортимент" можете глянути у верхньому куті справа, по ярликах.

Навіть звернули увагу на фонову фотографію блогу. Вона, в улюбленому мною, вінтажному стилі. Признаю, що фото не моє, з інтернету. Я його піддала старанній обробці, щоб яскрава картинка не відволікала увагу і не рябіло перед очима.
На рахунок гаджету, слайдер повідомлень. У автора цього ротатора, він розміщений наверху сторінки, там де найкраще виконує свої функції. У мене, на жаль, не вдається його так встановити. Скільки намучилась, не получається. Тому скромно сидить у "підвалі". На тому ж блозі знайшла і кнопку-метелик "вверх".
А в конкурсі блогів я давно хочу прийняти участь. Поки лиш фото синочка викладала на мамівському сайті. А решту конкурсів де шукати, на яку тему? Як воно все проходить? Хто має досвід участі у конкурсах блогів, порадьте будь ласка ;-)

Гляньте на мою статистику. Як різко підвищилася відвідуваність, завдяки блог-огляду на "Географочці" і фото-естафеті "Діти на прогулянці". Доходить до 3 тис. Коли я починала, то і мріяти про таке не сміла.
Взялася за ведення блогу, не розуміючи, для чого це, що воно мені дасть. Тепер я розумію, це заради бажання бути почутою, звичайно, самореалізації і визнання! Для надзвичайних відчуттів щастя і гордості за себе любиму  :-))) Ради цього, я продовжую писати!
З радістю ділюся своїми знаннями і досвідом, стараюсь бути корисною, у питаннях обробки любительських фотографій.  Моє блого-творіння помітили. Вважаю, це великим своїм досягненням.  Значить, не даремно я ночами строчу статті і освоюю нові сервіси обробки фотографій онлайн

14 коментарів:

  1. Добрый вечер, Юлия! Я очень-очень рада, что моя статья Вам понравилась. Я первый раз писала НЕ о блоге педагога. Очень боялась что-то не так понять или написать. А педагоги наши, как Вы заметили, и в гости сходили и великолепнейший совет заметили (я про эффект воды). Конечно, бОльшая часть упомянули об этом в своих интернет-ресурсах с ссылкой на Ваш блог, на блог-обзор, а кто-то просто прочитал и выдал идею за свою ... Но я рада, что у Вас увеличилось количество просмотров, Ваш блог достоин множества постоянных читателей и множества комментариев! Как же хорошо, что в далекой Украине есть Вы - талантливая, креативная и такая настоящая!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лилия Павловна, у Вас, как всегда, всё отлично и интересно написано. Никак времени не хватает почитать следующие обзоры. И снова списибо за приятные слова!

      Видалити
  2. Ольга і Сергій1 липня 2013 р. о 23:00

    Ми приємно вражені і розчулені швидко ростучою популярністю твого блогу. Ми горді за тебе!

    ВідповістиВидалити
  3. Юлия, ваш блог ЗВУЧИТ красиво и на русском и на украинском. Буду ждать ваших новых интернет-находок и публикаций.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галина, спасибо! С удовольствие, буду подбирать что-то поинтересней для блога

      Видалити
  4. Весела і чудова новина! Все що робиться з любов'ю, те вдається найкраще.

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю, Юлечка! Дуже приємно, що Ваш блог був відзначений. Він цього дійсно вартий!

    ВідповістиВидалити
  6. Юль, такая информативная статья получилась на Географочке. Просто не заинтересоваться после этого твоим блогом невозможно. Ты знаешь, я с твоего блога делаю закладки, потому что ты пишешь о том, что мне интересно и нужно, но чего я не знаю или не умею. Ну и конечно мова - это просто песня души. Хоть я до сих пор и не установила украинскую раскладку клавиатуры. Желаю тебе только успеха и верю в него!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую , Юля!
      Немаю, що і сказати. Сиджу біля ноута і тихенько радуюсь Твоїм словам!
      Дякую

      Видалити
  7. Вітаю - "награда нашла своего героя"!

    ВідповістиВидалити

Завжди рада Вашим відгукам!
Якщо не знаєте як написати, будь ласка оберіть коментувати як: - ім'я/url.
Впишіть як Вас звати і свій коментар (url необов'язково, може бути адрес сторінки у соцмережі)
Якщо маєте пошту на Gmail, можна використати свій профіль ;-)
Дякую :)

Є що переглянути:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації